понеделник, 15 февруари 2010 г.

The spring is coming!!!

Please scroll down for the English version, or for any other alternative languages, please use the Google translator on the right sidebar. Thank you!

Здравейте и от мен :) Тази седмица е мой ред, да ви предизвикам и си признавам, че доста мислих за темата на днешното предизвикателство. Последните месеци виждах наоколо само сиво небе и много сняг, което вече доста ми омръзна. Вече си мечтая за слънце, чуруликащи птички, цветя навсякъде, жужащи пчелички и много пеперуди! Мечтая си за топло време, усмихнати влюбени хора и цвят навсякъде. Предполагам разбрахте, че искам вече да е пролет!

Ето го и днешното предизвикателство - какво друго, ако не са цветя и пеперуди!

Искам да ми покажете поне едно цвете или пеперуда / а защо не и двете/ върху ваш проект. Можете да участвате с каквото си пожелаете - картичка, кутийка, скрапбук страница, бижу и т.н. Възможностите са неограничени! Също така, можете да участвате с различни проекти! Не забравяйте, че всяко участие ви увеличава шанса за награда :)))

Трябва ли да напомням, че един от вас ще спечели награда, а други три, ще украсят нашата стена?

Приятно творене на всички и не пропускайте да се отбиете във вторник, за да разберете, кои са победителите от миналата седмица!!!

За допълнително вдъхновение ще ви покажем и нашите творения.
In English :

Hello dear friends:) This week is my turn to challenge you, and i admit i put a lot of thought in it. The last several months we saw only grey skys and lots of snow, and honestly i am already fed up with it. I am dreaming about sun, singing birds, flowers everywhere, buzzing bees and lots of butterflies! I dream of warm weather, smiling people in love and bright colors. I assume You already understood - i want to be spring NOW!

And here is the new challenge - what else, than flowers and butterflies!

I want you to show me at least one flower or butterfly (why not also both) in your project. You can make whatever you wish- a card, scrapbook page, a box or even jewelry. The possibilities are endless.

You can participate with many and different projects and this will increase your chance of winning:)

Do I have to remind you that one of you will win the prize and another three will be on our Crazy Top 3 wall? :))

Have fun with the new challenge and don't forget to visit us tomorrow to find out who are the winners of the last week!

And here are our inspirational projects:



Nana




Kariluis






Marzelanche






The prize is from me Marzelanche :



4 коментара:

Rony каза...

Момичета, невероятни сте!!! Задължително ще се включа, усещам се, че чакам с нетърщение новите предизвикателства и всеки път успявате да ме изненадате. А и пеперудите са ми слабост :)
Поздравявам ви още веднъж - страхотни сте!!!

Jeni каза...

много са ми интересни вашите предизвикателства защото имаме пална свобода приятни са и ме карат да се замисля:))

Съни каза...

Наистина предизвикателството е страхотно!
Надявам се това,че утре имам рожден ден да ми донесе късмет :) няма да откажа един подарък повече освен тези които ще ми подарят утре :))

Късмет на всички ;)

Анонимен каза...

Линка на номер 41 го сгреших и не знам как да го изтрия.
Маги